lördag 27 november 2010

Min vän!



Min fina vän Jenny Rosell.
Tänkte ägna detta inlägg till henne.
Hon är en glad och väldigt socialt anpassad pigg liten dam.
Vacker och smart oxå.
Hon har alltid fina kläder och smycken.
Hennes hem är fint och hemtrevligt.
Med barn är hon helt fantastisk och i April kommer hennes lilla Dora-Bella. Jag vet att hon kommer bli en fantastisk mamma. Med mycket viktigt inplanerat i kalendern.
När vi var 5 år började hon på mitt dagis.
Jag hängde tydligen upp och ner i en klätterställning, hade turkosa manchester hängselbyxor på mig (Jenny minns).
Efter det har vi hängt ihop ända tills vi började gymnasiet.
Hon gick musik och jag handel. Men vi flyttade ihop ist.
Hon är en vän jag kan dela allt med och som alltid kommer att finnas med i mitt liv.
Massa kärlek till dig min vackra vän!
20 år av vänskap... Hipp hipp hurra!

1 kommentar:

Sis sa...

Hurra hurra hurraaaaaaaa!!!!!!
Tack min fina vän för det fina inlägget, det värmde väldigt mycket <3 Jag har inte sett det här inlägget fören nu och tidigare idag så satt jag och funderade på vad jag skulle skriva om jag skulle skriva om dig, så du får vänta och se:)
Älskar dig min bästa vän. Puss puss