fredag 26 november 2010

Min dag del 1.

Min dag so far...
Vi började dagen med dusch och fix.
Sen kom momma och hämtade oss vid 9, körde oss till kyrkis på Marielundskyrkan.
Mamma jobbar där som kyrkisfröken.





Där lekte vi, fikade, sjöng och dekorerade pepparkakshjärtan :)
Så himla mysigt.


Medans mina barn sov tänkte jag att jag skulle passa på att sätta ihop huset.
Ja menar hur svårt kan det va?
Gick ju kalas bra förra året.
Alla delar var trasig. Skit... Men som tur var va dom lätt att laga..
Jag geggade på där, brände mig, svor lite... Ta taaa klart! Och poff så rasade huset ihop.
Jävlaskitkukhus...
Men kung som man är så wooolaa!

Kanske inte perfekt men nära på, ha ha ;)
Nu ska jag väcka Malte så vi kan dekorera huset och baka lite pepparkakor.
Fan ser ni... Jag glömde ju skorstenen. Kanske kan limma på den med karlssonsklister? Hmm...
Jag tror jag får dåndimpen.
Ne, tjola hopp!

2 kommentarer:

Anny sa...

Ett tips, sätt fast skorstenen med kristyr :)

Linda sa...

Det gick inte... Taket var nog för buckligt. Ha ha :)